Ridning hela veckan

Tjenare! :D
Måste bara börja med att säga GRATTIS till Emmi som numera är hästägare :D Man blir ju lite avundsjuk själv... ;)
Blev mycket ridning nu i veckan, red alla vardagar, haha! På måndagen och tisdagen for jag till Loke och skrittade ut med honom, på onsdagen red jag lektion på Sleipner med Indiana. Indiana är en tinker och har nog lite kroppen emot sig i vissa rörelser men vi gjorde många öppnor som blev riktigt bra! I torsdags var jag till Loke skrittade och travade lite och igår, fredags så var jag till Sleipner och red lektion.
Tänkte berätta lite om fredagens lektion på Sleipner med Pluto. Pluto är en ponny som jag var skötare på för läänge sedan, och har inte ridit honom på några år tror jag! Inte seriöst i varje fall. Vi hade öppnor och slutor och det gick riktigt bra, hittade en bra form, och Mia kommertareade att han såg fin ut och tuggade bra på bettet, fin ponny! Och fast han är så lat vanligtvis så gick han fram riktigt bra när jag bad om det! Jag dör lite så söt han är, haha! :D
Här är en bild på ponnyn också :)
Måste också säga att jag kommer resa till Turkiet imorgon, och är där borta i en vecka, så ni lär inte få så jättebra uppdatering av mig. Men har några utkast som kanske någon annan orkar publicera? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0