Dubbelridning

Idag har jag ridit två hästar, först Jim och sen Zack :)
Jim så red jag en stund på stora banan. Han var pigg och lyssnade bra men var lite okoncentrerad, han ville hellre titta på andra saker än jobba men det var bara att ställa honom åt andra hållet så lyssnade han bra igen! Sen så skrittade jag av honom en bit i skogen.

Zack så tog jag ut på en tur i skogen, först runt 'mysrundan' där vi gjorde en massa övergångar och red igenom alla gångarter. Sen red jag på en väg som går mellan åkrarna och där galopperade jag, dock så blåste det ganska mycket där så höll typ på att blåsa iväg eller nått, haha ;) Zack var töntig och tyckte det fanns en maaaaaassa läskiga saker i gräset när vi galopperade, tööönt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0