Dressyrweekend dag 2

Var med och tävlade igår också, med Indianen. Han kändes bra mycket finare på framridningen idag, vilket såklart var jättekul! Väl på banan så gick det nog helt okej, skritten och traven var jag nog nöjd med, men i galoppen for det. Men fick väl lite skylla mig själv, i och med att jag mest övade på skritten och traven på framridningen.
Men överlag är jag nog helt nöjd över helgen. Har fått bra kritik som jag kan jobba på från båda domarna, och trots att jag var helt inställd på att rida Ramia, så fixade jag nog det helt okej med Indianen med. Blev nästan lite taggad på att fortsätta träna med honom, hihi :) Vi har ju inte precis formen på grej, men trots det fick jag minst en sjua på varje program, så det är jag rätt nöjd över!
Bjuder på två bilder som Ida har fottat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0