@Kökar

Tjenixen! Är på Kökar just nu, och kommer bli där en stor del av sommaren. Väldigt kul på ett sätt, eftersom man ofta inte tar sig tid att fara ut till stugan och bara vara. Har dessutom sommarjobb här, vilket också är jättekul! Men om man nu ska vara lite negativ, så hinner jag knappt fara till Loke alls i sommar.
Och nu när jag ändå skriver om Loke, så kan jag ju säga att jag igår hörde av Janina att han hade fått kolik-känningar igen. Suck! Kan inte hästen bara hålla sig frisk, så man slipper oroa sig... Nåja, det var bättre än förra ggn hörde jag iaf, så det fixar sig nog.
Men nu ska jag ut o fiska, ha d!
/jossan

Kommentarer
Postat av: Powerponys - två satsande ryttare

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-06-28 @ 09:48:45
URL: http://www.powerponys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0