Andra juni

Känner riktigt hur sämst jag har blivit på att uppdatera, ehehe.. ;) Men får väl ta allt på en gång istället
Fredag: Jag följde med Janina till Loke för att testa tömköra honom. Och jäklar vad snygg han var, är duktigt irriterad på att det regnade, för jag vågade inte ta fram kameran.. :( Men riktigt snygg var han i alla fall, då Janina tömkörde alltså. För då jag skulle testa gick det åt skogen, haha! Har inte sett något fulare på länge, ni anar inte alltså.. Men får väl bara öva, det var ju trots allt första gången. Förövrigt så var det skitväder för att vara första juni...
Idag: Loke for till tandläkare, som denna gång var vid travbanan. Han har aldrig varit där tidigare, men han verkade tycka det var kul att få se lite nytt :) Han hade förövrigt inga speciella fel med tänderna, vad jag hörde iaf. Efter detta var jag på studentfest till Emilia, nice var det!
Två bilder från då Janina tömkörde Loke förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0