Tävlingsdax

Dressyrtävling idag då. Trodde att jag hade Ramia, men hon hade tydligen blivit halt igår, så jag fick ta Indianen istället. Jag var to be honest inte särskilt taggad... alls. Indianen är till största delen vit, och han hade rullat sig i den största lerpölen han kunde hitta (bokstavligt talat), vilket ledde till att jag måste tvätta honom ordentligt, och fick as-stressigt. Han hann just och just torka till tävlingen. Framridingen gick, precis som jag visste, åt skogen. Dock fick jag lite tips av Erica, vilket hjälpte massor! Själva programet var bland de fulaste jag har ridit tror jag, haha! Men då jag såg procenten jag fick blev jag duktigt förvånad! Var rätt säker på att jag inte skulle ha ridit ett godkänt LB-program, men hör och häpna, ena domaren gav mig 55.5% och gav riktigt bra konstruktiv kritik. Hon sa dessutom att jag hade ett bra utgångsläge, men att hästen var lite spänd för dagen. Så var nog nöjd i slutändan i alla fall, för imorgon, då jävlar! :D
Har inga bilder, men Ida skulle skicka såsmåning om! Här är en printscreen från bambuser, så länge :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch vad jobbigt med extra stress då man redan är nervös... Inte roligt :(

MEN grattis till en bra ridning igår!!! Hoppas att jag hinner se dig idag!!!

2012-06-10 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0