Promenix

Tjenare! Valde att ta en pomenix med Loke idag, med tanke på att han var till tandläkaren igår och så. Bestämde mig även för att testa promenera med honom i vanlig grimma och kedjegrimskaft. Normalt har jag alltid hans repgrimma, som är skarpare, i och med att han väldigt lätt tar över och går dit han vill... Men funkade bra tycker jag, gjorde mycket smågrejer hela tiden som backa, flytta, stanna m.m, som alltid.
Jag blir ofta att tänka på hur sjukt fin han är, så knäppte någon mobilbild också, hihi! Men förmodligen är det bara jag ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste tjockisen :)

2012-06-04 @ 10:27:41
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

Superfin blogg!

har du haft en bra dag? ♥

2012-06-04 @ 21:06:14
URL: http://brkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0