Hästar jag provridit del 2

Här kommer igen om en av hästarna jag provred förrän jag valde, mysiga pojken Jim. Hoppas ni tycker det är kul att läsa om detta.

Bagheera III

Baggis som han kallades är en Welsh Part Bred valack. Han var dock bara fyra år. Men han var riktigt snäll och duktig i all hantering. Jag var och provred honom två gånger. Tyvärr hade vi aldrig riktigt vädret och marken på vår sida. Första gången var det mycket snö, har inga bilder därifrån. Så red jag honom där, även på vallen sen som ni ser på de här bilderna. Han skötte sig riktigt bra och  jag provade alla gångarter. Andra gången så red jag också lite på vallen, men då var underlaget inte heller då bra, så red lite på vägen då också. Jag tyckte om honom och han var en hel fin häst men av vissa skäl blev det inte honom. När hans ägare red honom såg det jätte fint ut och han har stor potencial att komma riktigt långt så jag håller tummarna för honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0